Foutjee - Reisverslag uit Wieringerwerf, Nederland van Lianne Stevens - WaarBenJij.nu Foutjee - Reisverslag uit Wieringerwerf, Nederland van Lianne Stevens - WaarBenJij.nu

Foutjee

Door: Lianne

Blijf op de hoogte en volg Lianne

27 September 2010 | Nederland, Wieringerwerf

Hoi!

Ik heb van meerdere mensen gehoord, dat ze bericht hebben gekregen dat ik 11 oktober vertrek. Maar dat is een klein foutje. Zoals het er nu naar uitziet, vertekken we eind november naar zuid-oost-azie! Ben nog ietsjes langer in dit koude Nederland.

• 27 September 2010 - 17:54

Coen:

Fjjiiieeuw. Dan kunnen we misschien nog even een keer op stap voor die tijd. ;-)

• 28 September 2010 - 16:12

Elly:

Hoi LIan

Het staat er echt hoor !! 11 oktober. Dus mag je nog even genieten van de herfst. joepie.Succes met je koffer pakken. Niet te veel bikini's mee hoor.kus

• 23 Oktober 2010 - 10:58

Susan:

Hoi Lianne,

Superleuk, dat je ook naar Marloes gaat! Wij (Harry en ik) hebben ook net een lang weekeinde geboekt.
    Heel veel plezier bij Loesje.

Groetjes Susan

PS: ik zal jou ook zeker gaan volgne, vind het zo leuk wat je gaat doen!

• 06 December 2010 - 17:40

Christien:

Maar inmiddels ga je wel bijna echt weg! Succes met de laatste voorbereidingen en alvast een hele goede reis! Ik ga je verhalen zeker volgen:) x Christien

• 07 December 2010 - 09:53

Anouk:

Hee Lian!
    Alvast een hele goede vlucht gewenst voor vrijdag! En heel veel plezier op je mooie reis! Ik ben erg benieuwd naar al je verhalen! Hoe staat het nu met de voorbereidingen? Geniet maar lekker van deze mooie tijd!
    Dikke kus uit DenBosch!

• 07 December 2010 - 13:45

Carola:

Hoi Lian,

Bedankt voor het toevoegen en op de hoogte brengen van je site en je reis! Ik ben echt super benieuwd naar je verhalen en ga proberen het een beetje bij te houden :) Heel veel plezier en succes met pakken en afscheid nemen zo deze laatste dagies!

Groetjes Carola

• 07 December 2010 - 20:25

Marianne:

Alvast een hele goede reis gewenst!! Wanneer kom je eigenlijk terug? Of heb je een open ticket?

Tot in het nieuwe jaar (denk ik)!
    Groetjes Marianne (ook namens Johan en Auke natuurlijk)