India verlaten ! - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Lianne Stevens - WaarBenJij.nu India verlaten ! - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Lianne Stevens - WaarBenJij.nu

India verlaten !

Door: Lianne

Blijf op de hoogte en volg Lianne

21 Januari 2011 | Nepal, Pokhara

Na 5,5 week hebben we India verlaten! De laatste dagen doorgebracht in Varanasi. Hierover zal ik later nog proberen te vertellen.
Nu een snel berichtje, want morgen gaan we beginnen met de Trekking! We gaan 8-11 dagen door de bergen wandelen. Naja wandelen het zal wel zwaar worden. De tour die we gaan doen is The Poon Hill en daarna de Anna Base Camp. Deze tours zijn goed te volgen via internet. Ik hoop dat ik het ga volhouden! De komende dagen dus weinig contact. Heb er super veel in!! Daarna zal ik uitgebreid bericht doen van de laatste dagen in India en van de waarschijnlijke geweldige trekking. De foto's zal ik dan ook plaatsen.

• 21 Januari 2011 - 16:07

Rikus:

succes en volhouden he kuz

• 22 Januari 2011 - 15:40

Mirjam:

Helemaal boven is het 's nachts koud.. brrrr. Dan moet je maar een goede borrel drinken voordat je na bed gaat. Goed excuus ;)
    Heel veel plezier en succes!!
    Liefs Mirjam

• 22 Januari 2011 - 22:48

Orchis:

Hey Lianne, ik weet niet of je dit op tijd leest: heel veel succes en een veilige tocht toegewenst. We zijn erg benieuwd naar je verhaal. Groetjes Orchis XXX

• 22 Januari 2011 - 22:54

Orchis:

Hey Lianne, hoop dat je dit nog op tijd leest: heel veel succes. We zijn erg benieuwd naar je hoe je dit gaat ervaren. We wensen je een mooie en veilige tocht. Groetjes Orchis XXX

• 22 Januari 2011 - 22:56

Orchis:

Sorry voor de dubbele reactie, doe dit met mijn mobiel en dacht dat het de eerste keer niet gelukt was.... Telt wel lekker. Mee zo in je aantal reacties haha.

• 24 Januari 2011 - 13:47

Anny:

Hey, Lianne
    Je zult op dit moment aan het ploeteren zijn op de 'trekking' ik heb even geken bij the poon hill, indrukwekkende foto's alleen al, laat staan hoe je het gaat ervaren... ben heel benieuwd en kijk uit naar je verslag bij terugkomst!

groetjes

• 26 Januari 2011 - 08:30

• 26 Januari 2011 - 08:30

• 26 Januari 2011 - 08:31

• 26 Januari 2011 - 08:31

• 27 Januari 2011 - 20:35

Floortje:

Lieve Lian,

Vind het echt leuk om je verhalen te volgen. Erg jaloers vanuit een koud en saai Nederland!! Hoop dat je snel wat meer foto's kan uploaden, ben echt benieuwd hoe alles eruit ziet. Kijk erg uit naar je volgende verslag!! Geniet van elk moment!! Dikke kus en veel liefs!!

• 27 Januari 2011 - 20:36

Floortje:

Lieve Lian,

• 03 Februari 2011 - 21:56

Ies:

oeeeh... ben benieuwd hoe het afgelopen is;)